Tourist recommendations with a touch of SPICE: A TRS with deep cultural understanding

Tsvi Kuflik, Paul Mullholland, Alan J. Wecker

פרסום מחקרי: פרסום בכתב עתמאמר מכנסביקורת עמיתים

תקציר

Even though tourist recommendation systems (TRS) try to maximize user satisfaction by providing recommendations which will be rated highly by the user; there is room for trying to provide recommendations which normally do not rate highly, but during the experience provide content which will be thought-provoking. This will be beneficial both to the visitor and the host country.

שפה מקוריתאנגלית אמריקאית
עמודים (מ-עד)19-20
מספר עמודים2
כתב עתCEUR Workshop Proceedings
כרך2855
סטטוס פרסוםפורסם - 2021
אירוע2021 Workshop on Web Tourism, WebTour 2021 - Jerusalem, ישראל
משך הזמן: 12 מרץ 2021 → …

ASJC Scopus subject areas

  • ???subjectarea.asjc.1700.1700???

טביעת אצבע

להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Tourist recommendations with a touch of SPICE: A TRS with deep cultural understanding'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.

פורמט ציטוט ביבליוגרפי