מודל לשיחת משוב דיאלוגית

פרסום מחקרי: פרק בספר / בדוח / בכנספרקביקורת עמיתים

תקציר

במאמר זה אנחנו מבקשים להציע חלופה למודל המסורתי של שיחות המשוב-כדי למקסם את אפשרויות הלמידה של שיחות אלו. אנו טוענים שעקרון ההדדיות הכרחי לקיומו של תהליך משוב אפקטיבי בין עמיתים. מנהל ומורה אמנם אינם שותפים עמיתים באופן טבעי, אך המודל המוצע עשוי לטשטש במעט את מערכת היחסים ההיררכית ביניהם במעמד של שיחת המשוב, לייצר סביבת למידה דיאלוגית ולאפשר שיחה הדדית יותר. (מתוך המאמר)
שפה מקוריתעברית
כותר פרסום המארחעושים בית ספר
כותר משנה של פרסום המארחידע מעשי על מנהיגות פדגוגית
עורכיםנעמי מנדל-לוי, מאיה בוזו-שוורץ
מקום הפרסוםירושלים
עמודים240-251
מספר עמודים12
סטטוס פרסוםפורסם - 2016

IHP Publications

  • ihp
  • Dialogue
  • Feedback (Psychology)
  • Learning
  • Observation (Educational method)
  • Teacher-principal relationships
  • Teachers
  • Teachers -- Evaluation
  • Teachers -- In-service training
  • דיאלוג
  • הערכת מורים
  • התפתחות מקצועית -- מורים
  • למידה
  • מורים
  • מנהלי בתי ספר ומורים
  • משוב
  • תצפיות (חינוך)

פורמט ציטוט ביבליוגרפי