תרומת המיצב הכלכלי-חברתי, אוריינות הבית, קבוצת הגיל, ומשך הפעילות האוריינית לניצני אוריינות הילד: השוואה בין התקופה שלפני הקורונה לתקופת הקורונה בחברה הערבית

חדיג'ה חסן-עאמר, עפרה קורת

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מחקר זה נערך בחברה הערבית במהלך הגל השלישי של התפרצות נגיף הקורונה בישראל. בחנו את התרומה של המיצב הכלכלי-חברתי של משפחת הילד, אוריינות הבית, קבוצת הגיל, ומשך הפעילות האוריינית המסורתית והדיגיטאלית (היחידנית או המשותפת עם ההורה) לרמת ניצני אוריינות הילד, כפי שהיא הוערכה על ידי ההורה, עקב אי היכולת להגיע לילדים בגנים, בשל הסגרים בתקופת הקורונה. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Journalאוריינות ושפה
StatePublished - 2024

IHP publications

  • ihp
  • Social stratification
  • Literacy
  • Parent and infant
  • Evaluation
  • Measurement
  • COVID-19 Pandemic, 2020-
  • Preschool children
  • Palestinian Arabs -- Israel
  • Children, Palestinian Arab -- Israel
  • Language acquisition
  • Child development
  • Age groups

Cite this