Abstract
נייר עמדה זה נכתב בעקבות השינויים המואצים בתהליכי ההוראה והלמידה בהשכלה הגבוהה עקב משבר קורונה, במטרה "ללכוד את הרגע", לתאר את התהליכים שאירעו בחודשים האחרונים בהשכלה הגבוהה ולהציע ערוצי חשיבה חדשים העשויים לסייע בהתמודדות עם למידה מרחוק בהמשך, בעתות חירום ובשגרה. מסמך זה יציג ממצאים ראשוניים לגבי הגורמים המסייעים והמקדמים הוראה ולמידה מרחוק לצד הקשיים והגורמים המעכבים, מנקודת מבטם של הסטודנטים באוניברסיטאות ובמכללות. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 115-126 |
Number of pages | 12 |
Journal | הלאה |
Volume | 1 |
State | Published - 2020 |
IHP publications
- ihp
- Attitude (Psychology)
- COVID-19 (Disease)
- COVID-19 Pandemic, 2020-
- College students
- Computer-assisted instruction
- Education, Higher
- Learning
- Lecturers
- Universities and colleges