תפיסות הסטודנטים על הוראה מקוונת בהשכלה הגבוהה לאור משבר הקורונה: גורמים מקדמים ומעכבים: [נייר עמדה]

ענת כהן, אורית בארוט, חגית גבאי, אורית עזרא, אלה ברונשטיין

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

נייר עמדה זה נכתב בעקבות השינויים המואצים בתהליכי ההוראה והלמידה בהשכלה הגבוהה עקב משבר קורונה, במטרה "ללכוד את הרגע", לתאר את התהליכים שאירעו בחודשים האחרונים בהשכלה הגבוהה ולהציע ערוצי חשיבה חדשים העשויים לסייע בהתמודדות עם למידה מרחוק בהמשך, בעתות חירום ובשגרה. מסמך זה יציג ממצאים ראשוניים לגבי הגורמים המסייעים והמקדמים הוראה ולמידה מרחוק לצד הקשיים והגורמים המעכבים, מנקודת מבטם של הסטודנטים באוניברסיטאות ובמכללות. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)115-126
Number of pages12
Journalהלאה
Volume1
StatePublished - 2020

IHP publications

  • ihp
  • Attitude (Psychology)
  • COVID-19 (Disease)
  • COVID-19 Pandemic, 2020-
  • College students
  • Computer-assisted instruction
  • Education, Higher
  • Learning
  • Lecturers
  • Universities and colleges

Cite this