Abstract
מחקר זה בוחן את הקשרים בין שימוש בסביבה מקוונת ללימוד מתמטיקה ("עשר אצבעות") לבין רמת הידע המתמטי, בקרב תלמידים בבית הספר היסודי. ייחודו בכך שהוא מבוסס על נתונים אובייקטיביים – נתוני פעילות באתר מחד ונתוני מיצ"ב מאידך. החוקרים מוצאים קשר חיובי בין פעילות באתר במהלך האליפות במשחקי המתמטיקה, ודנים באפשרות כי קשר זה הינו נסיבתי. ממצא זה מעיד על כך שפעילות ברמת חשיבה נמוכה משפרת הישגים הקשורים לרמת חשיבה גבוהה.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ) |
Pages | 14 (2019), 133ע-128ע |
Number of pages | 115 |
State | Published - 2019 |
IHP publications
- ihp
- Academic achievement
- Computer-assisted instruction
- Mathematics -- Study and teaching
- School children