Abstract
החוקרות השוו בין שתי קבוצות של לומדים: סטודנטים שלמדו וסיימו קורס מוק כחלק מדרישות התואר, לעומת לומדים מזדמנים. בסיום הקורס נצפו הבדלים סטטיסטיים מובהקים בין שתי הקבוצות. הלומדים המזדמנים גילו מוטיבציה גבוהה יותר ללמידה בהשוואה לסטודנטים. לעומת זאת, הסטודנטים היו הישגיים יותר וקיבלו ציונים גבוהים יותר מעמיתיהם. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | חינוך כמערכת מורכבת |
Editors | ח'אלד עראר, גילה קורץ, חנה בר-ישי |
Place of Publication | חיפה |
Pages | 629-654 |
Number of pages | 26 |
State | Published - 2021 |
IHP publications
- ihp
- Academic achievement
- College students
- Computer-assisted instruction
- MOOCs (Web-based instruction)
- Motivation in education
- הוראה ולמידה מתוקשבות
- הישגים בלימודים
- הנעה ללימודים
- סטודנטים
- קורס MOOC