Abstract
על מנת להעריך כיצד סביבה וירטואלית מטמיעה תומכת בהקניית מיומנויות תכנון אדריכלי, מחקר זה עושה שימוש במסגרת אנליטית המקודדת פעולות למידה עם תנאי הלמידה בהן התקיימו ומשווה את השימוש בסביבה הוירטואלית מטמיעה לסביבת למידה מסורתית בקורס הסטודיו האדריכלי. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | טכנולוגיות למידה בהשכלה הגבוהה בישראל |
Editors | ענת כהן, מירי שינפלד, גלעד רביד, אלי שמואלי, רון בלונדר, חגית טל-מישר, אלונה פורקוש-ברוך, אפרת שושני-בכר |
Place of Publication | תל אביב |
Pages | 187-207 |
Number of pages | 21 |
State | Published - 2022 |
IHP publications
- ihp
- Architecture
- Architecture -- Data processing
- Architecture -- Study and teaching
- Computer-assisted instruction
- Educational tests and measurements
- Learning
- Place-based education
- Virtual reality