Abstract
החוקרות ביקשו לברר מה ההבדל בין עמדות התלמידים בבית ספר שהצטרף לתכנית התקשוב בשנת תשע"א לעמדות תלמידים בבית ספר שלא הצטרף לתכנית זו בהקשר למידת שליטתם במיומנויות מחשב ומידע, המסגרת בה נרכשו מיומנויות אלה והיקף לימוד המיומנויות בבית הספר. מאחר שבתי הספר המשתתפים בתכנית התקשוב נדרשו לשלב הקניית "אוריינות מחשב ומידע" בהוראה ובלמידה, נשאלה השאלה, האם תלמידי בית הספר המשתתף בתכנית הצהירו על שליטה רבה יותר ועל לימוד בהיקף נרחב של מיומנויות מחשב ומידע, בהשוואה לתלמידי בית הספר האחר.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ) |
Pages | 12 (2017), 232ע-231ע |
Number of pages | 220 |
State | Published - 2017 |
IHP publications
- ihp
- Computer-assisted instruction
- Information literacy
- School children