שילוב תקשוב ואוריינות מידע בבית הספר היסודי בישראל מנקודת מבטם של תלמידי השכבה הבוגרת (פוסטר)

סיגל בן-עמרם, יהודית בר אילן, נועה אהרני

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

החוקרות ביקשו לברר מה ההבדל בין עמדות התלמידים בבית ספר שהצטרף לתכנית התקשוב בשנת תשע"א לעמדות תלמידים בבית ספר שלא הצטרף לתכנית זו בהקשר למידת שליטתם במיומנויות מחשב ומידע, המסגרת בה נרכשו מיומנויות אלה והיקף לימוד המיומנויות בבית הספר. מאחר שבתי הספר המשתתפים בתכנית התקשוב נדרשו לשלב הקניית "אוריינות מחשב ומידע" בהוראה ובלמידה, נשאלה השאלה, האם תלמידי בית הספר המשתתף בתכנית הצהירו על שליטה רבה יותר ועל לימוד בהיקף נרחב של מיומנויות מחשב ומידע, בהשוואה לתלמידי בית הספר האחר.
Original languageHebrew
Title of host publicationהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ)
Pages12 (2017), 232ע-231ע
Number of pages220
StatePublished - 2017

IHP publications

  • ihp
  • Computer-assisted instruction
  • Information literacy
  • School children

Cite this