שילוב טכנולוגיה ניידת בהוראה בהשכלה הגבוהה: פוטנציאל, לקחים ומודלים ליישום

ארנון הרשקוביץ, אלונה פורקוש-ברוך

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מאמר זה עוסק בפוטנציאל הקיים בשילוב של טכנולוגיה ניידת (טאבלטים וטלפונים חכמים) בהשכלה הגבוהה. למרות זמינותה ההולכת וגוברת של הטכנולוגיה הניידת בקרב סטודנטים באקדמיה, לרוב היא אינה משולבת בהוראה באופן יזום. במאמר זה נבחן מה ניתן ללמוד מן המקרים שבהם נעשה שימוש בטכנולוגיה ניידת בהוראה באקדמיה ומהניסיון הרב שנצבר בשילוב טכנולוגיה ניידת בבתי הספר. על בסיס כל אלו, נציע המלצות לדרכים לשילוב טכנולוגיה ניידת בהוראה באקדמיה. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)16-19
Number of pages4
Journalהוראה באקדמיה
Volume6
StatePublished - 2016

IHP publications

  • ihp
  • College students
  • Education, Higher
  • Electronic apparatus and appliances
  • Learning
  • Teaching -- Aids and devices

Cite this