Abstract
מחקר זה עסק בהוראה ולמידה של גיאומטריה, והתמקד בגוף פירמידה, תוך שימוש באוסף של דוגמאות ואי-דוגמאות טיפוסיות ואי-טיפוסיות לגוף זה. המחקר התבצע בתוכנית הכשרה מקצועית למורות למתמטיקה המלמדות בכיתות א-ב, במטרה לבחון אצל המורות, שימוש בשיח טיעוני בדיוני מליאה כאמצעי לקידום ידע גיאומטרי הדרוש להוראת צורות דו-ממדיות וגופים. במחקר השתתפו מורות כיתות א-ב אשר לקחו חלק בתוכנית הכשרה מקצועית שהתמקדה בקידום ידע המשתתפות לגבי צורות וגופים שונים. אחד המפגשים התמקד בגוף פירמידה. מחקר זה, בדק את ידע התוכן של המורות על הגוף פירמידה באמצעות מבחן ידע לפני ואחרי ההשתתפות בתוכנית ההכשרה. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 16-27 |
Number of pages | 12 |
Journal | מספר חזק 2000 |
Volume | 31 |
State | Published - 2020 |
IHP publications
- ihp
- Discourse analysis
- Geometry -- Study and teaching
- Pyramids
- Teachers
- Teachers -- In-service training
- Teachers -- Training of
- Teaching