Abstract
המטרה המרכזית של מאמר זה היא להציג מסגרת מושגית חדשה, המציעה שילוב בין תנאים פדגוגיים ועיצוביים העשויים לתמוך בהתפתחותה של קהילת למידה שיתופית המשמעותית ללומדים בה. המסגרת שאנו נציג מכונה "שיח דיאלוגי-רפלקטיבי נתמך מחשב (Computer-Enhanced Dialogic-Reflective Discourse, להלן: CEDRD) ותתואר בהקשר של למידה שיתופית מתוגברת מחשב (Computer Supported Collaborative Learning, להלן: CSCL) בקהילות למידה (Learning Community). (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | Computer-enhanced dialogic-reflective discourse in learning communities |
---|---|
Original language | Hebrew |
Title of host publication | הכנס הארצי השנתי השנים עשר 2014 של מיט"ל (קובץ בעריכת יואב יאיר ואלי שמואלי) |
Editors | Y. Yair, E. Shmueli |
Place of Publication | תל אביב |
Pages | 77-81 |
Number of pages | 5 |
State | Published - 2014 |
IHP publications
- ihp
- College students
- Computer-assisted instruction
- Critical thinking
- Dialogue
- Education -- Data processing
- Team learning approach in education