שיח דיאלוגי - רפלקטיבי נתמך מחשב בקהילת למידה שיתופית

Translated title of the contribution: Computer-enhanced dialogic-reflective discourse in learning communities

שירי מור-הגני, דני בן-צבי

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

Abstract

המטרה המרכזית של מאמר זה היא להציג מסגרת מושגית חדשה, המציעה שילוב בין תנאים פדגוגיים ועיצוביים העשויים לתמוך בהתפתחותה של קהילת למידה שיתופית המשמעותית ללומדים בה. המסגרת שאנו נציג מכונה "שיח דיאלוגי-רפלקטיבי נתמך מחשב (Computer-Enhanced Dialogic-Reflective Discourse, להלן: CEDRD) ותתואר בהקשר של למידה שיתופית מתוגברת מחשב (Computer Supported Collaborative Learning, להלן: CSCL) בקהילות למידה (Learning Community). (מתוך המאמר)
Translated title of the contributionComputer-enhanced dialogic-reflective discourse in learning communities
Original languageHebrew
Title of host publicationהכנס הארצי השנתי השנים עשר 2014 של מיט"ל (קובץ בעריכת יואב יאיר ואלי שמואלי)
EditorsY. Yair, E. Shmueli
Place of Publicationתל אביב
Pages77-81
Number of pages5
StatePublished - 2014

IHP publications

  • ihp
  • College students
  • Computer-assisted instruction
  • Critical thinking
  • Dialogue
  • Education -- Data processing
  • Team learning approach in education

Cite this