Abstract
בפרק זה נתאר מחקר שהעריך את יעילותה של תכנית התערבות לקידום כישורי אוריינות של ילדי גן עם ליקוי שמיעה. התערבות שיטתית זו תוכננה בהתאמה לצורכיהם הייחודיים של ילדים עם ליקוי שמיעה וכללה מגוון של משחקים ופעילויות אורייניות המותאמות לגיל. בחנו את יעילותה של תכנית התערבות זו בהשוואה בין שני מסלולי שילוב: אישי וקבוצתי. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | חינוך ושיקום ילדים ומתבגרים כבדי שמיעה וחירשים: היבטים תאורטיים ויישומיים (קובץ בעריכת טובה מוסט ודליה רינגוולד-פרימרמן) |
Place of Publication | תל אביב |
Pages | כרך א', 55-90 |
State | Published - 2014 |
IHP publications
- ihp
- Children with disabilities
- Children with disabilities -- Education (Preschool)
- Deaf children
- Deaf children -- Education
- Language acquisition
- Literacy
- Mainstreaming in education
- People with social disabilities -- Education