קידום ניצני אוריינות של ילדי גן עם ליקוי שמיעה: השוואה בין שילוב אישי לשילוב קבוצתי

דורית ארם, שרה אינגבר, סמדר קונקול

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

בפרק זה נתאר מחקר שהעריך את יעילותה של תכנית התערבות לקידום כישורי אוריינות של ילדי גן עם ליקוי שמיעה. התערבות שיטתית זו תוכננה בהתאמה לצורכיהם הייחודיים של ילדים עם ליקוי שמיעה וכללה מגוון של משחקים ופעילויות אורייניות המותאמות לגיל. בחנו את יעילותה של תכנית התערבות זו בהשוואה בין שני מסלולי שילוב: אישי וקבוצתי. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationחינוך ושיקום ילדים ומתבגרים כבדי שמיעה וחירשים: היבטים תאורטיים ויישומיים (קובץ בעריכת טובה מוסט ודליה רינגוולד-פרימרמן)
Place of Publicationתל אביב
Pagesכרך א', 55-90
StatePublished - 2014

IHP publications

  • ihp
  • Children with disabilities
  • Children with disabilities -- Education (Preschool)
  • Deaf children
  • Deaf children -- Education
  • Language acquisition
  • Literacy
  • Mainstreaming in education
  • People with social disabilities -- Education

Cite this