Abstract
הספרות המחקרית בנושא ההשפעות החברתיות והפוליטיות של האינטרנט גדושה בתיאורי מקרה שבהם ארגונים ממשלתיים, מפלגות, תנועות חברתיות ואף יזמים פרטיים התבססו על הרשת כמצע לארגון פעילות קולקטיבית, המבוזרת בקרב מספר רב של גולשים אולם ראייה זו של האינטרנט, כמבסס את גיבושם וליכודם של מוסדות פוליטיים תוך כדי רתימת הגולשים, היא חלקית ולא מספקת. בראשון בסדרת מאמרים קצרים, בודק המחבר איך ההוזלה במחיר ההתדיינות שרשת האינטרנט מאפשרת, משפיעה של היחסים בתוך מפלגה פוליטית, בין מנהיגיה וחבריה מן המניין.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 122-130 |
Number of pages | 9 |
Journal | המרחב הציבורי |
Volume | 5 |
State | Published - 2011 |
IHP publications
- ihp
- Internet -- Psychological aspects
- Internet -- Social aspects
- Israel -- Politics and government -- 21st century
- Marketing channels
- Online social networks
- Physical distribution of goods
- Political parties