קהילות מקצועיות של עובדי רווחה באינטרנט: מרכזיותם של המנהלים

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

קהילות מקצועיות באינטרנט הופכת לזירות ארגוניות חשובות. ספרות רחבה אודות קהילות אלה מתארת אותן כסביבות מבוססות-תוכן-גולשים, ואינן מתייחסות לתפקידיהם ולהתנהלותם של מנהלי הקהילות. המאמר הנוכחי מסיט את הדגש מחברי הקהילה אל מנהליה. באמצעות ניתוח תוכן כמותי של 7,248 הודעות שנכללו ב-11 קהילות ידע של משרד הרווחה, מדגים המחקר את מרכזיותם של מנהלי הקהילות מבחינת יצירת תכנים, ייזום ועידוד דיונים בקהילה, העלאת שאלות ומענה עליהן. הדיון קורא לראייה שונה של קהילות מקצועיות - לא כזירות של תוכן שיוצרים המשתמשים, אלא יותר כסביבות המבוססות על הדדיות ואינטראקציה בין חברים למנהלים. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)363-382
Number of pages20
Journalחברה ורווחה: רבעון לעבודה סוציאלית
Volumeל"ו
Issue number3-4
StatePublished - 2016

IHP publications

  • ihp
  • Electronic discussion groups
  • Executives
  • Online social networks

Cite this