Abstract
קהילות מקצועיות באינטרנט הופכת לזירות ארגוניות חשובות. ספרות רחבה אודות קהילות אלה מתארת אותן כסביבות מבוססות-תוכן-גולשים, ואינן מתייחסות לתפקידיהם ולהתנהלותם של מנהלי הקהילות. המאמר הנוכחי מסיט את הדגש מחברי הקהילה אל מנהליה. באמצעות ניתוח תוכן כמותי של 7,248 הודעות שנכללו ב-11 קהילות ידע של משרד הרווחה, מדגים המחקר את מרכזיותם של מנהלי הקהילות מבחינת יצירת תכנים, ייזום ועידוד דיונים בקהילה, העלאת שאלות ומענה עליהן. הדיון קורא לראייה שונה של קהילות מקצועיות - לא כזירות של תוכן שיוצרים המשתמשים, אלא יותר כסביבות המבוססות על הדדיות ואינטראקציה בין חברים למנהלים. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 363-382 |
Number of pages | 20 |
Journal | חברה ורווחה: רבעון לעבודה סוציאלית |
Volume | ל"ו |
Issue number | 3-4 |
State | Published - 2016 |
IHP publications
- ihp
- Electronic discussion groups
- Executives
- Online social networks