Abstract
פרופ' יאיר נוימן מדבר על שלושה סוגים של הבנה: סימבולית-פורמלית, פרשנית ואסתטית. "צריך ללמד תלמידים חשיבה רציונלית בריאה", הוא אומר, "שידעו לאתר טיעונים, לבקר טיעונים ולהמציא טיעונים. תרבות הטמטום שמקיפה אותנו ונתמכת על ידי רוח פוסט-מודרנית של 'הכול הולך' מדאיגה אותי מאוד". (מתוך המאמר) במסגרת נושא הגיליון: "להפיל את האסימון, מה זו הבנה? למה היא חשובה? איך מסבירים אותה? מה מונע אותה? ומה צריך לעשות כדי שתלמידים יבינו?", גיליון ראשון מבין שניים.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 62-66 |
Number of pages | 5 |
Journal | הד החינוך |
Volume | 88 |
Issue number | 1 |
State | Published - 2013 |
IHP publications
- ihp
- Comprehension
- Education
- Experience
- Hermeneutics
- Mathematical ability
- School children
- Teachers
- הבנה
- חוויה (פסיכולוגיה)
- חינוך
- חשיבה מתמטית
- מורים
- פרשנות
- תלמידים