פרק 7: ידע ואקלים אפיסטמי בכיתות הלימוד

איתי פולק, אדם לפסטיין

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

פרק זה מתאר את אופן העיסוק בידע ובידיעה בכיתות ודן במאפיינים האפיסטמיים השונים המשתקפים מהוראת ידע-התוכן ומהוראת המיומנויות. מתוך כך הוא דן בשינויים במעמד הידע בכיתה.(מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationפדגוגיה בישראל (קובץ בעריכת איתי פולק, עליזה סיגל ואדם לפסטיין)
Place of Publicationבאר שבע
Publisherהוצאת אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
Pages94-108
Number of pages15
StatePublished - 2015

IHP publications

  • ihp
  • Ability
  • Classrooms
  • Environmental quality -- Study and teaching
  • Knowledge and learning
  • Knowledge, Theory of
  • Literacy
  • Schools
  • אוריינות
  • איכות הסביבה -- לימוד והוראה
  • בתי ספר
  • ידע
  • כיתה
  • מיומנויות וכישורים
  • תאוריית הידע

Cite this