פעילות אם-ילד במשפחה הערבית בעת קריאת ספר ותרומתה לאוריינות הילד בגן ובכיתה א'

Translated title of the contribution: Mother-Child Activity in the Arabic Family during Reading a Book and It`s Contribution for Child Literacy at Kindergarten and First Class of School

ספייה חסונה-ערפאת, עפרה קורת, דורית ארם

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

קריאת ספר לילד נחשבת לאחת הפעילויות החשובות לקידום החשיבה והשפה עבור ילדים צעירים. במחקר זה נדון בפעילות אם-ילד בעת קריאת ספר ובתרומתה לשפה ולאוריינות הילד הערבי בגן ובכיתה א'. (מתוך המאמר)
Translated title of the contributionMother-Child Activity in the Arabic Family during Reading a Book and It`s Contribution for Child Literacy at Kindergarten and First Class of School
Original languageHebrew
Title of host publicationילדות בחברה הערבית בישראל
Subtitle of host publicationסוגיות חינוכיות ומחקריות
Editorsגילה רוסו-צימט, מרגלית זיו, אפנאן מסארוה-סרור
Place of Publicationתל אביב
Pages199-234
Number of pages36
StatePublished - 2015

IHP publications

  • ihp
  • Arabic language
  • Children, Palestinian Arab -- Israel
  • Diglossia (Linguistics)
  • Literacy
  • Mother and child
  • Preschool children
  • Storytelling
  • אוריינות
  • אימהות וילדיהן
  • דיגלוסיה (בלשנות)
  • ילדים בגיל הרך
  • ילדים ערבים בישראל
  • קריאה לילדים
  • שפה ערבית

RAMBI publications

  • rambi
  • Children, Palestinian Arab -- Israel
  • Literacy -- Israel
  • Mother and child -- Israel
  • Reading (Early childhood)

Cite this