Abstract
מחנכים ומחנכות בבתי ספר מעידים על אופיו המיוחד של תפקידם, ומרבים לתאר אותו במונחים אקזיסטנציאליים של "משמעות", "שליחות", "אהבה", "זהות" ו"קשר". בכוונת מחבר המאמר לטעון כי המציאות החינוכית היום-יומית של מחנכים בכיתותיהם היא בעלת מאפיינים אתיים מיוחדים שראוי להקדיש להם מחשבה ותשומת לב. במאמר זה המחבר מתייחס אל שני מאפיינים מעין אלו ואל יסוד הזיקה שבכל אחד מהם.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 345-350 |
Number of pages | 6 |
Journal | החינוך וסביבו: שנתון סמינר הקיבוצים |
Volume | ל"ח |
State | Published - 2016 |
IHP Publications
- ihp
- Education -- Philosophy
- Existentialism
- Teacher-student relationships
- Teachers
- אקסיסטנציאליזם
- מורים
- מורים ותלמידים
- פילוסופיה של החינוך