Abstract
מאמר זה דן בתהליך תכנון ופיתוח של קורס מוק בטכניון. פיתוח הקורס כלל שלושה שלבים: השלב הראשון בחן קורסי מוק במדעים והנדסה המצויים בפלטפורמת קורסרה, במטרה לאפיין את מטרות ההוראה ואת מרכיבי ההערכה שלהם. השלב השני בחן דעות ועמדות של סטודנטים באשר ללמידה באמצעות קורסי מוק. השלב השלישי, שלב הפיתוח של קורס מוק בננו-טכנולוגיה וננו-חיישנים, התבסס על ממצאי שני השלבים הראשונים ומציג את האתגרים וההזדמנויות שבתהליך. פיתוח המוק נעשה בשיתוף פעולה בין צוות המעבדה להתקנים מבוססי ננו-חומרים לקבוצת מדע וטכנולוגיות למידה בטכניון. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 36-39 |
Number of pages | 4 |
Journal | הוראה באקדמיה |
Volume | 4 |
State | Published - 2014 |
IHP publications
- ihp
- Active learning
- College students
- Computer-assisted instruction
- Distance education
- Educational tests and measurements
- Lecturers