נשים, גברים או בוטים: מי הטובים/ות ביותר בשירות לקוחות בעידן הדיגיטלי?

דנית עין-גר, יוגב טליאס

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

בעולם תחרותי לא מספיק לייצר מוצר טוב, חייבים לספק חוויית לקוח טובה, המתבססת בין השאר על אינטראקציה טוב העם נותני/ות שירות. מחקר זה בוחן את העדפות הצרכנים/ות כלפי נותני/ות שירות, ומתמקד בשאלה האם לקוחות גברים ונשים מעדיפים/ות חוויית שירות שהתקבל/ה מנותן/ת שירות גבר לעומת אישה, אנושי/ת לעומת בוט. נמצא שגברים ונשים דיווחו שהם/ן מעדיפים/ות נותן/ת שירות אנושי/ת על פני בוט, אולם כשקראו תסריט שירות היפותטי ודיווחו על שביעות רצונם/ן לא נמצא הבדל. לעומת זאת, נמצא שגברים (אבל לא נשים) היו מרוצים יותר מאישה לעומת גבר נותן/ת שירות, ושתפיסת החמימות של נותן/ת השירות ולא מידת היכולת שלו/ה היא שתיווכה את שביעות רצונם. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)4-12
Number of pages9
Journalחידושים בניהול
Volume14
StatePublished - 2024

IHP publications

  • ihp
  • Artificial intelligence
  • Consumer satisfaction
  • Customer services
  • Internet -- Psychological aspects
  • Internet -- Social aspects
  • Sex

Cite this