Abstract
בעולם תחרותי לא מספיק לייצר מוצר טוב, חייבים לספק חוויית לקוח טובה, המתבססת בין השאר על אינטראקציה טוב העם נותני/ות שירות. מחקר זה בוחן את העדפות הצרכנים/ות כלפי נותני/ות שירות, ומתמקד בשאלה האם לקוחות גברים ונשים מעדיפים/ות חוויית שירות שהתקבל/ה מנותן/ת שירות גבר לעומת אישה, אנושי/ת לעומת בוט. נמצא שגברים ונשים דיווחו שהם/ן מעדיפים/ות נותן/ת שירות אנושי/ת על פני בוט, אולם כשקראו תסריט שירות היפותטי ודיווחו על שביעות רצונם/ן לא נמצא הבדל. לעומת זאת, נמצא שגברים (אבל לא נשים) היו מרוצים יותר מאישה לעומת גבר נותן/ת שירות, ושתפיסת החמימות של נותן/ת השירות ולא מידת היכולת שלו/ה היא שתיווכה את שביעות רצונם. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 4-12 |
Number of pages | 9 |
Journal | חידושים בניהול |
Volume | 14 |
State | Published - 2024 |
IHP publications
- ihp
- Artificial intelligence
- Consumer satisfaction
- Customer services
- Internet -- Psychological aspects
- Internet -- Social aspects
- Sex