נקודת מבט אסטרטגית על בינה מלאכותית יוצרת בהוראת מדעי המחשב: ‏נ‏יתוח SWOT ותהליך הטמעה

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

במאמר זה נדון בשילוב בינה מלאכותית יוצרת בהוראת מדעי המחשב מנקודת מבט אסטרטגית באמצעות א. ניתוח SWOT של שילוב כזה ו-ב. ניתוח תהליך הטמעתה של בינה מלאכותית יוצרת במערכת החינוך בכלל ובפרט, בהוראת מדעי המחשב. ניתוח SWOT היא שיטה המאפשרת לבחון יתרונות (חוזקות Strengths) ,חסרונות (Weaknesses) ,הזדמנויות (Opportunities) ואיומים (Threats) של שינוי אסטרטגיה בארגון. במקרה שלנו, מדובר בשינוי אסטרטגית ההוראה של מדעי המחשב הבאה לידי ביטוי בשילוב בינה מלאכותית יוצרת בהוראת המקצוע. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)36-38
Number of pages3
Journalהבטים בהוראת מדעי המחשב
Volume52
Issue number2
StatePublished - 2024

IHP publications

  • ihp
  • Artificial intelligence
  • Computers -- Study and teaching
  • School children
  • Teachers
  • Teaching -- Methods
  • Technological innovations

Cite this