Abstract
חשיבה חישובית היא מיומנות המתארת את תהליכי החשיבה הכרוכים בפתרון בעיות חישוביות. מחקרים מדגישים את החשיבות בפיתוח כלים להערכה ומדידה של מיומנויות חשיבה חישובית כבסיס עובדתי לתרומתם בפתרון בעיות. לשיטות המסוריות טווח בדיקה מוגבל ורובן מתמקדות בתהליכי ההרכשה הבסיסיים של יכולות חשיבה חישובית. המחקר הנוכחי מבקש לעלות רמה נוספת ולהתמקד ביכולת לזהות ולמדוד פרקטיקות חשיבה חישובית בסביבת למידה מקוונת תוך שימוש בשיטות מחקר כמותיות חדשניות. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | האדם הלומד בעידן הדיגיטלי |
Subtitle of host publication | ספר הכנס התשעה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס: יום רביעי, כח באייר תשפ"ד, 5 ביוני 2024 |
Editors | דורית אולניק-שמש, אינה בלאו, ניצה גרי, אבנר כספי, יעל סידי, יורם עשת, יורם קלמן, איל רבין |
Place of Publication | רעננה |
Pages | ע51-ע59 |
State | Published - 2024 |
IHP publications
- ihp
- Computer programming
- Computer software
- Computer-assisted instruction
- Computers
- Educational games
- Educational tests and measurements
- Errors
- Learning
- Measurement -- Data processing
- Problem solving
- School children
- Thought and thinking