מקצוע הטיפול באמצעות אמנויות במערכת החינוך במדינת ישראל

דפנה רגב, שרון שניר

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

בארבעה העשורים האחרונים מדינת ישראל מעסיקה מטפלות באמצעות אמנויות רבות בתוך מערכת החינוך, במטרה לענות על הצורך במתן מענה לילדים הזקוקים לטיפול. חשיבה רבה מושקעת על ידי העוסקות במלאכה, מדריכות, מומחיות תחום, ומטפלות, במטרה להיטיב את המענה הטיפולי הניתן לתלמידים במערכות חינוכיות, ובכדי לשפר את שילובו של התחום הטיפולי בזה החינוכי. כחלק ממאמצים אלו פרויקטים שונים וייחודים לעבודה טיפולית מבוססת אמנות במערכות חינוכיות התפתחו בישראל. במקביל, המחקר בתחום זה התפתח אף הוא. המאמר הנוכחי סוקר התפתחויות חדשות בישראל בתחום הטיפול האמצעות אמנויות במערכת החינוך, בתחום הפרקטיקה והמחקר. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)1195-1208
Number of pages14
Journalטיפול באמנויות
Volume11
Issue number2
StatePublished - 2021

IHP publications

  • ihp
  • Art therapy
  • Arts -- Therapeutic use
  • People with social disabilities -- Education

Cite this