Abstract
מחקר זה מתמקד באוכלוסיית המורים המשתמשים בטכנולוגיית המציאות הרבודה (AR) לפיתוח תכניות לימודים. המחקר בחן את התפתחות תפיסותיהם של מורים, הנוגעות למשמעות ההוראה והלמידה בעקבות חשיפה לשימוש בטכנולוגיית AR ביחידות הלימוד כמו גם ביכולת הקיום של קשרי גומלין לימודיים עם הסביבה הפיסית.
| Original language | Hebrew |
|---|---|
| Title of host publication | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ) |
| Pages | 14 (2019), 238ע-237ע |
| Number of pages | 224 |
| State | Published - 2019 |
IHP publications
- ihp
- Curriculum planning
- Learning
- Teachers
- Virtual reality