מלכוד הקשר הווירטואלי ה"משמעותי" בין מרצים לבין סטודנטים

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

השיח המוסדי מעודד בגלוי את השתתפות המרצים במסגרות של התקשרות וירטואלית, בדרך כלל דואר אלקטרוני, כשהמטרה היא להשיג הוראה משמעותית. האם הקשר הזה אכן מקדם את השגת המטרה הזו? מחקר שערך המחבר בנושא זה מעלה סוגיות כבדות משקל על אודות הפגיעה בלמידה המשמעותית. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)23-28
Number of pages6
Journalביטאון מכון מופת
Volume52
StatePublished - 2014

IHP publications

  • ihp
  • Electronic mail systems
  • Learning
  • Learning strategies
  • Lecturers
  • Teacher-student relationships

Cite this