Abstract
מטרת המחקרים המתוארים במאמר הנוכחי הייתה 'לשמוע' את קולם של הילדים - לברר מהן התפיסות וההעדפות שלהם לגבי העיצוב והארגון של מרכז הטבע/חקר בגן, ולבחון באיזה אופן ובאיזו מידה משפיעים העיצוב והארגון של מרכז זה על מיומנויות החקר שלהם.
Translated title of the contribution | Who Moved My Research Center?: Small Change, Big Outcomes |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | 34-43 |
Number of pages | 10 |
Journal | עלון דע-גן |
Volume | 13 |
State | Published - 2020 |
IHP publications
- ihp
- Ability
- Attitude (Psychology)
- Kindergarten
- Learning
- Nursery schools
- People with social disabilities -- Education
- Preschool children
- Problem-based learning
- Research
- Science -- Study and teaching (Elementary)