Abstract
הטמעה של מטלת הביצוע באזרחות היא מעבדה טובה לבחינת הטמעתה של למידה משמעותית בתחומים אחרים. הלקח: יש לשלב תכנון קפדני "מלמעלה" ומתן אוטונומיה מקצועית למורים "למטה". התכנון דורש ירידה לפרטים, תיאום בין כל "השחקנים", פיתוח חומרי למידה והכשרת מורים. מסקנה: ככה מטמיעים שינוי בחינוך. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 102-105 |
Number of pages | 4 |
Journal | הד החינוך |
Volume | 89 |
Issue number | 1 |
State | Published - 2014 |
IHP publications
- ihp
- Civics -- Study and teaching
- Educational change
- Learning
- Learning strategies
- Problem-based learning
- Teachers