Abstract
אלונה פורקוש-ברוך וארנון הרשקוביץ מציגים סדרת מחקרים שקיימו בשנים האחרונות, ובהם שילבו פרדיגמות מחקר איכותניות וכמותיות ובחנו מדגם גדול של מורים ותלמידים בחינוך העל-יסודי. הם בוחנים במחקריהם יחסים בין מורים לתלמידים ברשתות החברתיות, משווים בין שתי קבוצות אוכלוסייה אלה ומציגים את עמדות הצדדים בנוגע לעצם התקשורת ולפרקטיקות הקשר הרצויות. עוד הם דנים בסוגיות אתיות מרכזיות העולות מקשר זה ועומדות לנגד עיניהם של קובעי המדיניות בתחום. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | חומות החינוך נפלו ברשת? (קובץ בעריכת ברוך שוורץ, חננאל רוזנברג, קריסטינה אסטרחן) |
Place of Publication | תל-אביב |
Pages | 221-242 |
Number of pages | 22 |
State | Published - 2017 |
IHP publications
- ihp
- Facebook (Electronic resource)
- Learning
- Online social networks
- School children
- Teacher-student relationships
- Teachers
- Teachers -- Professional ethics
- Teaching