Abstract
המחקר הנוכחי בחן תוכנית שהכשירה רכזי מתמטיקה להוביל פיתוח מקצועי בקמ"ל בצוותם. מפגש טיפוסי בתוכנית התמקד בלמידה שיתופית ורפלקטיבית של תוכן מתמטי-דידקטי ותוכן פדגוגי-מנהיגותי. המחקר בחן אילו מאפייני תוכנית פיתוח מקצועי אפקטיבי (להלן: תוכנית אפקטיבית) הוטמעו במפגשי תוכנית הרכזים ובקהילות הצוותים. כמו כן המחקר בחן את השיוך של המאפיינים האלה להתפתחות בתחומי מומחיות, המבססים את זהותם המקצועית של הרכזים כמובילי פיתוח מקצועי. כלי המחקר כללו תצפיותבתוכנית הרכזים ושאלון רפלקטיבי שבו דיווחו הרכזים על ההטמעה בקהילות הצוותים. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 48-62 |
Number of pages | 15 |
Journal | מחקר ועיון בחינוך מתמטי |
Volume | 9 |
State | Published - 2022 |
IHP publications
- ihp
- Critical thinking
- Feedback (Psychology)
- Management
- Mathematics -- Study and teaching
- Personality and occupation
- Professional learning communities
- Teachers
- Teachers -- In-service training