מודל לשיחת משוב דיאלוגית

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

Abstract

במאמר זה אנחנו מבקשים להציע חלופה למודל המסורתי של שיחות המשוב-כדי למקסם את אפשרויות הלמידה של שיחות אלו. אנו טוענים שעקרון ההדדיות הכרחי לקיומו של תהליך משוב אפקטיבי בין עמיתים. מנהל ומורה אמנם אינם שותפים עמיתים באופן טבעי, אך המודל המוצע עשוי לטשטש במעט את מערכת היחסים ההיררכית ביניהם במעמד של שיחת המשוב, לייצר סביבת למידה דיאלוגית ולאפשר שיחה הדדית יותר. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationעושים בית ספר
Subtitle of host publicationידע מעשי על מנהיגות פדגוגית
Editorsנעמי מנדל-לוי, מאיה בוזו-שוורץ
Place of Publicationירושלים
Pages240-251
Number of pages12
StatePublished - 2016

IHP publications

  • ihp
  • Dialogue
  • Feedback (Psychology)
  • Learning
  • Observation (Educational method)
  • Teacher-principal relationships
  • Teachers
  • Teachers -- Evaluation
  • Teachers -- In-service training
  • דיאלוג
  • הערכת מורים
  • התפתחות מקצועית -- מורים
  • למידה
  • מורים
  • מנהלי בתי ספר ומורים
  • משוב
  • תצפיות (חינוך)

Cite this