Abstract
במאמר זה אנחנו מבקשים להציע חלופה למודל המסורתי של שיחות המשוב-כדי למקסם את אפשרויות הלמידה של שיחות אלו. אנו טוענים שעקרון ההדדיות הכרחי לקיומו של תהליך משוב אפקטיבי בין עמיתים. מנהל ומורה אמנם אינם שותפים עמיתים באופן טבעי, אך המודל המוצע עשוי לטשטש במעט את מערכת היחסים ההיררכית ביניהם במעמד של שיחת המשוב, לייצר סביבת למידה דיאלוגית ולאפשר שיחה הדדית יותר. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | עושים בית ספר |
Subtitle of host publication | ידע מעשי על מנהיגות פדגוגית |
Editors | נעמי מנדל-לוי, מאיה בוזו-שוורץ |
Place of Publication | ירושלים |
Pages | 240-251 |
Number of pages | 12 |
State | Published - 2016 |
IHP publications
- ihp
- Dialogue
- Feedback (Psychology)
- Learning
- Observation (Educational method)
- Teacher-principal relationships
- Teachers
- Teachers -- Evaluation
- Teachers -- In-service training
- דיאלוג
- הערכת מורים
- התפתחות מקצועית -- מורים
- למידה
- מורים
- מנהלי בתי ספר ומורים
- משוב
- תצפיות (חינוך)