מה משותף להדרכה במשטרה ולהוראה במערכת החינוך? פרדוקס תפיסת הייעוד

Translated title of the contribution: What is common to coaching in the police and to teaching in the education system? The paradox of the vision conception

סיגלית שחר-עמיקם, ענת אבן-זהב, אורית חזן

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

מאמר זה מציג תפיסות של העוסקים בהוראה בשני ארגונים המגזר הציבורי בישראל: משטרת ישראל והחינוך המדעי-טכנולוגי העל-יסודי. בפרט, מוצג פרדוקס הייעוד, המשותף לשתי קבוצות אלה. הפרדוקס מציג שני קטבים המתקיימים בד בבד ומבטאים את תפיסת ייעוד האינטראקציות ההדרכתיות וההוראתיות בארגון: ייעוד ארגוני וייעוד אישי. האינטראקציות ההדרכתיות וההוראתיות הן ההתנהגות של אנשי ההדרכה והחינוך עם חניכים/תלמידים, עמיתים, מפקדים, מנהלים וגורמים נוספים, ובאמצעות אינטראקציות אלו הם מממשים את תפקידם בארגון. (מתוך המאמר)
Translated title of the contributionWhat is common to coaching in the police and to teaching in the education system? The paradox of the vision conception
Original languageHebrew
Pages (from-to)55-61
Number of pages7
Journalביטאון מכון מופת
Volume59
StatePublished - 2016

IHP publications

  • ihp
  • Constables
  • Employees -- Training of
  • Police
  • Science -- Study and teaching
  • Teachers
  • Teaching
  • Technical education
  • הדרכת עובדים
  • הוראה
  • חינוך טכנולוגי
  • חינוך מדעי
  • מורים
  • משטרה
  • שוטרים

Cite this