Abstract
במחקר דוקטורט שהתבצע בפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה בטכניון, יושם תהליך ניהול סיכונים עבור החינוך למדע וטכנולוגיה בישראל בדומה למתקיים בארגונים עסקיים. ממצאי המחקר מציגים סיכונים אסטרטגיים המבטאים תפיסות בחברה הישראלית. ביניהם, תפיסות חברתיות ביחס לחינוך למדע וטכנולוגיה בישראל; ההכרה הציבורית לה זוכים המורים בישראל; ופערים מגזריים הנובעים מתפיסות מושרשות בחברה הישראלית ומתהליכים שחוללו אותן. תכנית התגובה לסיכונים מציעה דרכי פעולה לטיפול בסיכונים האסטרטגיים בעזרת שיתוף בעלי העניין בחינוך למדע וטכנולוגיה בישראל. (מתוך המאמר)
| Translated title of the contribution | What are the risks of STEM education in Israel and how shall we treat them? |
|---|---|
| Original language | Hebrew |
| Pages (from-to) | 34-39 |
| Number of pages | 6 |
| Journal | מור-טק |
| Volume | 11 |
| State | Published - 2017 |
IHP publications
- ihp
- Education -- Israel -- Administration
- Risk management
- Science -- Study and teaching
- Teachers
- Technical education
- חינוך טכנולוגי
- מדעים -- לימוד והוראה
- מורים
- מערכת החינוך
- ניהול סיכונים