Abstract
במחקר זה נבדקה מידת הפתיחות של מורים לחומרי למידה פתוחים באינטרנט, תוך ניסיון להבין את הסיבות לשימוש המועט בהם. שימוש זה מועט גם בהשוואה למידת הפתיחות של המורים לחומרים זמינים נוספים כגון חומרי לימוד מעמיתים או ממערכת סגורה ייעודית לחינוך. בנוסף, נבחן האם מורים המשתמשים באינטרנט לצרכים אישיים פתוחים יותר גם לשימוש בחומרי הלמידה הפתוחים.
| Original language | Hebrew |
|---|---|
| Title of host publication | הכנס הארצי השנתי האחד עשר 2013 של מיט"ל (קובץ) |
| Pages | 165-172 |
| Number of pages | 8 |
| State | Published - 2013 |
IHP publications
- ihp
- Computer-assisted instruction
- Information technology
- Instructional and educational works
- Internet
- Teachers