למידה מצבית מבוססת משחק: מתודולוגיה לפיתוח משחקי בריחה חינוכיים

טל יכין, מירי ברק

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

מטרת המחקר הנוכחי היתה לפתח וליישם מתודולוגיה למשחקי בריחה חינוכיים ולבחון את תרומתה להבניית ידע ועידוד מוטיבציה ללמידה על תזונה בריאה. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationהאדם הלומד בעידן הדיגיטלי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ בעריכת: אינה בלאו, אבנר כספי, יורם עשת-אלקלעי, ניצה גרי, יורם קלמן, שיר אתגר, תרצה לוטרמן)
Place of Publicationרעננה
Pages15 (2020), 74ע-80ע
Number of pages66
StatePublished - 2020

IHP publications

  • ihp
  • Educational games
  • Knowledge and learning
  • Learning
  • Motivation in education
  • Natural products
  • Nutrition

Cite this