Abstract
למערכת היחסים של המורים עם תוכנית הלימודים יש תפקיד מרכזי בפיתוח הידע המקצועי שלהם. תוכנית הלימודים על כל היבטיה מאפשרת למורים להבין את שיקולי הדעת התוכניים והפדגוגיים שהנחו את קובעי המדיניות. היא מתקשרת למורים את השיקולים שעומדים בבסיס ההחלטה לשלב רעיונות, תכנים או משימות. בכך תוכנית הלימודים יכולה לקדם אוטונומיה של מורים ואף לעזור להם לקבל החלטות בדבר אימוץ היבטים כאלה או אחרים להוראה שלהם. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 1-8 |
Journal | ביטאון מכון מופת |
State | Published - 2020 |
Externally published | Yes |
IHP publications
- ihp
- Education -- Curricula
- Education -- Israel -- Administration
- Schools -- Decentralization
- Teachers
- Teachers -- In-service training
- Teachers -- Training of
- Teaching