לימוד מושגים בסיסיים בתכנות מונחה עצמים בסביבה ויזואלית אינטראקטיבית תלת-ממדית לתלמידי חטיבת הביניים

אסמאעיל סלמאן, משה ברק, ג'יהאד אלסאנע

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

המאמר מציג ממצאים שהתקבלו ממחקר חלוץ בנושא לימוד מושגי יסוד בתכנות מונחה עצמים (תמ"ע) באמצעות סביבת לימוד ויזואלית אינטראקטיבית תלת-ממדית לתלמידי חטיבת הביניים. המחקר התנהל סביב תוכנית התערבות להקניית מושגים בתכנות מונחה עצמים לתלמידים בחטיבת הביניים. המרכיבים העיקריים בתכנית ההתערבות היו: (1) פיתוח קורס בתמ"ע "תכנות מונחה מטלות בסביבה אינטראקטיבית ויזואלית תלת ממדית", (2) הפעלת הקורס והוראת הנושא לתלמידים בחטיבת הביניים , (3) הערכת הישגי התלמידים בלימוד מושגים בסיסיים בתמ"ע. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)6-16
Number of pages11
Journalהבטים בהוראת מדעי המחשב
Volumeינואר
StatePublished - 2016

IHP publications

  • ihp
  • Academic achievement
  • Computer-assisted instruction
  • Computers -- Study and teaching
  • Junior high school students
  • Knowledge and learning
  • Object-oriented programming (Computer science)
  • גישת האובייקטים (מחשבים)
  • הוראה ולמידה מתוקשבות
  • הישגים לימודיים
  • ידע
  • מחשבים -- לימוד והוראה
  • תלמידים בחטיבת הביניים

Cite this