Abstract
המאמר מציג ממצאים שהתקבלו ממחקר חלוץ בנושא לימוד מושגי יסוד בתכנות מונחה עצמים (תמ"ע) באמצעות סביבת לימוד ויזואלית אינטראקטיבית תלת-ממדית לתלמידי חטיבת הביניים. המחקר התנהל סביב תוכנית התערבות להקניית מושגים בתכנות מונחה עצמים לתלמידים בחטיבת הביניים. המרכיבים העיקריים בתכנית ההתערבות היו: (1) פיתוח קורס בתמ"ע "תכנות מונחה מטלות בסביבה אינטראקטיבית ויזואלית תלת ממדית", (2) הפעלת הקורס והוראת הנושא לתלמידים בחטיבת הביניים , (3) הערכת הישגי התלמידים בלימוד מושגים בסיסיים בתמ"ע. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 6-16 |
Number of pages | 11 |
Journal | הבטים בהוראת מדעי המחשב |
Volume | ינואר |
State | Published - 2016 |
IHP publications
- ihp
- Academic achievement
- Computer-assisted instruction
- Computers -- Study and teaching
- Junior high school students
- Knowledge and learning
- Object-oriented programming (Computer science)
- גישת האובייקטים (מחשבים)
- הוראה ולמידה מתוקשבות
- הישגים לימודיים
- ידע
- מחשבים -- לימוד והוראה
- תלמידים בחטיבת הביניים