להכיר את האחר: כיצד מידע על האחר משפיע על עמדות בין-קבוצתיות של ילדים?

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

Abstract

בפרק דנים המחברים בחשיבות המידע על האחר לטיפוח עמדות בין-קבוצתיות כבר בגיל הרך. נסקרים מחקרים שנערכו בקרב ילדים יהודים-ישראלים ובחנו מה ילדים רוצים לדעת על ילדים מקבוצות אחרות, ואם כאשר ניתן לילדים מידע על קבוצות אחרות השתפרו עמדותיהם כלפיהן. במאמר מוצעות דרכים לשלב את תובנות המחקרים בהתערבויות חינוכיות רב-תרבותיות, כדי לשפר עמדות בין-קבוצתיות כבר בגיל הרך.
Original languageHebrew
Title of host publicationסוגיות ודילמות בהוראה בהקשר רב תרבותי
Subtitle of host publicationאינטרנציונליזציה, אינטגרציה וחינוך להכרת האחר
Editorsמרי גוטמן, דבורה קורט
Place of Publicationתל אביב
Pages161-182
Number of pages22
StatePublished - 2023

IHP publications

  • ihp
  • Attitude (Psychology)
  • Children
  • Cognitive psychology
  • Group identity
  • Multicultural education
  • Multiculturalism
  • Other (Philosophy)
  • People with social disabilities -- Education
  • Perception
  • Social groups

DanaCode

  • DanaCode
  • 076900002482

Cite this