Abstract
בפרק דנים המחברים בחשיבות המידע על האחר לטיפוח עמדות בין-קבוצתיות כבר בגיל הרך. נסקרים מחקרים שנערכו בקרב ילדים יהודים-ישראלים ובחנו מה ילדים רוצים לדעת על ילדים מקבוצות אחרות, ואם כאשר ניתן לילדים מידע על קבוצות אחרות השתפרו עמדותיהם כלפיהן. במאמר מוצעות דרכים לשלב את תובנות המחקרים בהתערבויות חינוכיות רב-תרבותיות, כדי לשפר עמדות בין-קבוצתיות כבר בגיל הרך.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | סוגיות ודילמות בהוראה בהקשר רב תרבותי |
Subtitle of host publication | אינטרנציונליזציה, אינטגרציה וחינוך להכרת האחר |
Editors | מרי גוטמן, דבורה קורט |
Place of Publication | תל אביב |
Pages | 161-182 |
Number of pages | 22 |
State | Published - 2023 |
IHP publications
- ihp
- Attitude (Psychology)
- Children
- Cognitive psychology
- Group identity
- Multicultural education
- Multiculturalism
- Other (Philosophy)
- People with social disabilities -- Education
- Perception
- Social groups
DanaCode
- DanaCode
- 076900002482