Abstract
סביבה המקדמת חשיבה הנדסית טכנולוגית צריכה לאפשר כר נרחב לפעילות חופשית. בסביבה זו יוצעו לילדים מגוון חומרים פשוטים או מורכבים, אשר יזמנו לילדים, הסקרנים מטבעם, התנסויות בתכנון ובנייה תוך כדי ניסוי וטעייה. כך יפתחו הילדים הרגלי חשיבה הנדסית. על הגננת להיות מודעת לכך שהילדים עוברים תהליך ולכן לאפשר להם 'להיות שם', להתנסות, לחקור, להיכשל, לנסות שוב ולבנות בעצמם את המושגים שלהם על העולם המהונדס סביבם. (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | To Build and Be Build: On Developing Engineering Thinking in the Kindergarten |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | 8-17 |
Number of pages | 10 |
Journal | עלון דע-גן |
Volume | 11 |
State | Published - 2018 |
IHP publications
- ihp
- Building
- Early childhood education
- Engineering
- Kindergarten
- Nursery schools
- Physical education for children
- Preschool children
- Technology