כיצד נבחין בין "הייפ" למציאות בטכנולוגיות למידה: המקרה של קורסי ה-MOOC

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

בהרצאה סוקר המחבר את נושא קורסי ה-MOOC, ומנסה למקם אותם בהקשר הרחב יותר של התפתחות טכנולוגיות למידה במגזר ההשכלה הגבוהה. בנוסף מציג המחבר את מושג ה"מודל העסקי", ומשתמש בו כדי לבחון את הטענות על "חדשנות משבשת" ועל השפעת ה-MOOC על המודלים העסקיים של מוסדות להשכלה גבוהה.
Original languageHebrew
Title of host publicationהכנס הארצי השנתי השנים עשר 2014 של מיט"ל (קובץ בעריכת יואב יאיר ואלי שמואלי)
Pages22-23
Number of pages2
StatePublished - 2014

IHP publications

  • ihp
  • Computer-assisted instruction
  • Education, Higher
  • MOOCs (Web-based instruction)

Cite this