Abstract
המאמר מציג מסגרת תאורטית המאפשרת אבחון וקידום של ידע מורים בנושא האלגוריתמים הסטנדרטיים של ארבע פעולות החשבון. המסגרת התאורטית פותחה על בסיס ניתוח מתמטי של האלגוריתמים, ועל בסיס אנלוגיה למחקרים העוסקים בידע מתמטי ייחודי להוראה של מספרים רציונליים. בהתאם למסגרת המוצעת, נבנו משימות מתמטיות, זאת לצורך אבחון וקידום ידע המורים בנושא. במאמר מוצגות דוגמאות למשימות הקשורות לידע העקרונות המתמטיים שבבסיס האלגוריתמים, אשר נוסו עם 64 מורים בבית ספר יסודי במסגרת התמקצעות המורים. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 51-61 |
Number of pages | 11 |
Journal | מספר חזק 2000 |
Volume | 25 |
State | Published - 2014 |
IHP publications
- ihp
- Algorithms
- Arithmetic
- Teachers
- Teaching
- Mathematics -- Study and teaching