Abstract
מאמר זה מציע להשתמש בריבוי הצורות להפצת וידיאו כדרך לשאול מחדש מהי טלוויזיה. בחלק הראשון בוחן המחבר את ייחודה של הטלוויזיה כמרחב חברתי. לדבריו, הטלוויזיה המשודרת מאריכה ימים משום שהיא מעולם לא היתה רק טכנולוגיה, אלא תמיד היתה גם מרחב חברתי - של המון אנונימי הצופה בו זמנית באותם תכנים - והאופי החברתי הזה בולט לעין היום יותר מתמיד, כשהטלוויזיה מאוימת על ידי טכנולוגיות אחרות. החלק השני עוסק בשאלת הישרדותה של הטלויזיה ומדוע היא עדיין קיימת. כאן טוען המחבר שהטלויזיה היא מערכת ייצור, מרחב שבו אפשר להציג את התענוגות הבלתי אפשריים המלווים מוצרים יומיומיים והופכים אותם למותג.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 25-57 |
Number of pages | 33 |
Journal | מפתח: כתב-עת לקסיקלי למחשבה פוליטית |
Volume | 8 |
State | Published - 2014 |
Externally published | Yes |
IHP publications
- ihp
- Celebrities
- Television advertising
- Television broadcasting