Abstract
דאגה לאדם אחר היא מנגנון בסיסי בהתפתחות האנושית אשר מאפשר את צמיחתו של הפרט. בשדה החינוך היא מתוארת כאתוס חינוכי הנבדל מהגישה החינוכית אשר מבוססת על מדידת הישגים ועל סטנדרטים. המחקר המתואר במאמר זה התמקד בדאגה לאחר בקרב המנהיגות החינוכית, והוא התחקה אחר דפוסי הדאגה לאחר בקרב מנהלים בבתי ספר יסודיים ממלכתיים. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 113-142 |
Number of pages | 30 |
Journal | דפים |
Volume | 73 |
State | Published - 2020 |
IHP publications
- ihp
- Attitude (Psychology)
- Caring
- Education, Elementary
- Educational leadership
- Ethics
- Interpersonal relations
- School principals
- Teacher-principal relationships
- Teacher-student relationships
- Values
- Worry