Abstract
המאמר מתאר בהרחבה את רכיבי מהות המדע על פי תיאוריות שונות, מה נמצא כיעיל בהוראת מהות המדע לתלמידים, ואילו גישות הוראה יכולות לטפח את הבנת מהות המדע בקרב תלמידים. נוסף על כך, מוצגות דוגמאות אפשריות ליישום גישות ההוראה המוצעות של מהות המדע בשיעורי הביולוגיה שנועדו לפתח בקרב הלומדים ידע, מיומנויות, ערכים ועמדות המעודדים את מתן האמון במדע. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 43-51 |
Number of pages | 9 |
Journal | שמורת טבע |
Volume | 201 |
State | Published - 2022 |
IHP publications
- ihp
- Biology -- Study and teaching
- Knowledge, Theory of
- School children
- Science
- Science -- Study and teaching
- Scientists
- Trust