טיפוח הבנת מהות המדע בהוראת הביולוגיה - היבטים תיאורטיים ומעשיים

חיה בן-סימון, אנה פשניצ'ני-מאמו, דינה ציבולסקי

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

המאמר מתאר בהרחבה את רכיבי מהות המדע על פי תיאוריות שונות, מה נמצא כיעיל בהוראת מהות המדע לתלמידים, ואילו גישות הוראה יכולות לטפח את הבנת מהות המדע בקרב תלמידים. נוסף על כך, מוצגות דוגמאות אפשריות ליישום גישות ההוראה המוצעות של מהות המדע בשיעורי הביולוגיה שנועדו לפתח בקרב הלומדים ידע, מיומנויות, ערכים ועמדות המעודדים את מתן האמון במדע. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)43-51
Number of pages9
Journalשמורת טבע
Volume201
StatePublished - 2022

IHP publications

  • ihp
  • Biology -- Study and teaching
  • Knowledge, Theory of
  • School children
  • Science
  • Science -- Study and teaching
  • Scientists
  • Trust

Cite this