Abstract
היקף השימוש בטכנולוגיות למידה, הן במוסדות להשכלה גבוהה והן במוסדות חינוך אחרים, גדל משנה לשנה. עם הרחבת האפשרויות הטכנולוגיות, ובעיקר שילוב כלים מבוססי אינטרנט, החלו מרצים רבים לשלב יישומים מסוג זה להמחשה ולהעשרה של נושאי הלימוד. בכדי לנצל את התפתחויות אלה בצורה מיטבית הוחלט על הקמת מאו"ר – מאגר אובייקטי-למידה ברשת - MAOR-Meta-data and Object Repository. פורטל מאו"ר משמש כמאגר משאבי למידה מקוון מרכזי, המכיל חומרים עבור קהל בתי הספר וההשכלה הגבוהה, ומאפשר למורים ומרצים לשתף ולעשות שימוש חוזר בעצמי למידה מודולאריים. מאו"ר הוקם על ידי מרכז החישובים הבין-אוניברסיטאי, איגוד האינטרנט הישראלי, ומשרד החינוך, בשיתוף פעולה עם .MERLOT במאמר זה, נציג את מאו"ר, מאגר אובייקטי למידה ברשת, וממצאים ראשוניים אודות אופיים של האובייקטים הנמצאים בו ושל התורמים אותם למאגר. מן הממצאים נראה כי שבדומה למגמה העולמית קיימת נכונות רבה יותר של מוסדות אקדמיים ומפתחי תוכן לתרום את חומרי הלמידה שלהם ולשתפם עם אחרים. (מתוך המאמר).
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ) |
Pages | 248-255 |
Number of pages | 8 |
State | Published - 2011 |
IHP publications
- ihp
- Computer-assisted instruction
- Databases
- Distance education
- Electronic information resources
- Information technology
- Instructional and educational works
- Internet searching