Abstract
המונח Massive Open Online Course) MOOC) בא לתאר תופעה, בה כמות מאסיבית של לומדים משתתפים בקורס שניתן באופן מקוון ובחינם. קורסים שהתבססו על אותה תיאוריה מבנית, קיבלו לימים את השם cMOOCs מאחר ובבסיסם עמדה התיאוריה הקונקטיביסטית. תיאוריה זו באה לתת מענה ללמידה בעידן הדיגיטלי, בו הידע גדל בצורה אקספוננציאלית. על-פי תיאוריה זו האתגר האמיתי הוא היכולת "להפעיל" את הידע שלנו לכדי יישום ולהתחבר למקורות מידע הדרושים לנו כאשר הידע אינו ברשותנו. בעוד הידע ממשיך לגדול ולהתפתח, הגישה לידע חשובה יותר מאשר הידע שברשותנו כרגע. מחקר זה הוא חקר מקרה הבא לשפוך אור על קורס הניתן דרך פלטפורמת COURSERA ולבחון את ההתנהלות וחווית הלמידה בקבוצות הדיון שלו מתוך השתתפות פעילה בקורס. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ) |
Pages | 256-258 |
Number of pages | 3 |
State | Published - 2014 |
IHP publications
- ihp
- Computer-assisted instruction
- Electronic discussion groups
- MOOCs (Web-based instruction)