חוויות תרגול הוראה מרחוק של סטודנטיות להוראת מדעים בבית הספר היסודי מנקודת המבט של אמונות פדגוגיות

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

מחקר פנומנולוגי זה בוחן את החוויות של 10 סטודנטים להוראת מדעים בבית הספר היסודי בתרגול הוראה מרחוק בפרקטיקום הפדגוגי. מטרת המחקר היא לתאר את האמונות הפדגוגיות של המשתתפות במחקר, והאם ובאיזה אופן אמונות אלו הנחו ועיצבו את הרגשות והפרקטיקות שלהם. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationהאדם הלומד בעידן הדיגיטלי
Subtitle of host publicationספר הכנס התשעה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס: יום רביעי, כח באייר תשפ"ד, 5 ביוני 2024
Editorsדורית אולניק-שמש, אינה בלאו, ניצה גרי, אבנר כספי, יעל סידי, יורם עשת, יורם קלמן, איל רבין
Place of Publicationרעננה
Pagesע80-ע93
StatePublished - 2024

IHP publications

  • ihp
  • Science -- Study and teaching
  • Teachers -- Training of
  • Attitude (Psychology)
  • Student teaching
  • Student teachers
  • Computer-assisted instruction
  • Experience
  • Emotions
  • Faith

Cite this