ויסות עצמי של הלמידה בסביבה מבוססת-רובוטים מתוכנתים

נארימאן מרעי-חאג', אורית חזן

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

מאמר זה מציג מחקר שנערך במסגרת דוקטורט במחלקה לחינוך למדע וטכנולוגיה בטכניון שנערך ע"י הכותבת הראשונה בהנחייתה של הכותבת השנייה. בחרנו להציג את ממצאי המחקר למורי/ות מדעי המחשב לאור החשיבות המיוחסת לנושא 'ויסות עצמי של הלמידה', שהוא תחום המתפתח ומתחדש באופן שוטף, וחשיבותו באה לידי ביטוי במיוחד בעת לימוד נושאים מורכבים כמו אלה הנלמדים במדעי המחשב. בפרט, המחקר מתאר מרכיבים פדגוגיים משמעותיים שרצוי להדגיש בזמן השיעור כדי לפתח מיומנויות של ויסות עצמי של הלמידה בקרב התלמידים. המחקר יכול גם לסייע בעת פיתוח סביבות למידה להוראת מדעי המחשב כך שתהיינה מותאמות לקידומן של מיומנויות אלה. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)3-20
Number of pages18
Journalהבטים בהוראת מדעי המחשב
StatePublished - 2015

IHP publications

  • ihp
  • Learning
  • Problem solving
  • Robotics
  • School children
  • Self-control

Cite this