התפתחות פרופסיונלית של מורים חונכים: השוואה בין שתי מסגרות חונכות

Translated title of the contribution: Mentors' professional development: Comparing two educational tutoring settings

רינת ארביב-אלישיב, מיכל לוי-קרן, אביגיל צברי, עודד מקדוסי

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

החונכות בשלב הכניסה להוראה נועדה לספק תמיכה בקליטה של מורים מתחילים במוסדות החינוך ובחברות (סוציאליזציה) שלהם לתפקיד המורה. המחקר המתואר במאמר זה בחן היבטים מרכזיים בהבניית תפקיד החונכות כמנוף להתפתחות פרופסיונלית של המורה החונך, וזאת תוך כדי השוואה בין שתעי מסגרות חונכות: מסגרת המשקפת סביבה ארגונית מסורתית ומסגרת המשקפת סביבה ארגונית שיתופית (חממה). (מתוך המאמר)
Translated title of the contributionMentors' professional development: Comparing two educational tutoring settings
Original languageHebrew
Pages (from-to)149-172
Number of pages24
Journalדפים
Volume76
StatePublished - 2022
Externally publishedYes

IHP publications

  • ihp
  • First year teachers
  • First year teachers -- Supervision of
  • Mentoring
  • Mentoring in education
  • Teachers -- In-service training
  • Teachers -- Training of

Cite this