Abstract
החונכות בשלב הכניסה להוראה נועדה לספק תמיכה בקליטה של מורים מתחילים במוסדות החינוך ובחברות (סוציאליזציה) שלהם לתפקיד המורה. המחקר המתואר במאמר זה בחן היבטים מרכזיים בהבניית תפקיד החונכות כמנוף להתפתחות פרופסיונלית של המורה החונך, וזאת תוך כדי השוואה בין שתעי מסגרות חונכות: מסגרת המשקפת סביבה ארגונית מסורתית ומסגרת המשקפת סביבה ארגונית שיתופית (חממה). (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | Mentors' professional development: Comparing two educational tutoring settings |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | 149-172 |
Number of pages | 24 |
Journal | דפים |
Volume | 76 |
State | Published - 2022 |
Externally published | Yes |
IHP publications
- ihp
- First year teachers
- First year teachers -- Supervision of
- Mentoring
- Mentoring in education
- Teachers -- In-service training
- Teachers -- Training of