התנסות סימולטיבית כמכשיר לבחינת תאורטית של התנהלות מורים במצבי קונפליקט: מודל הפיוס מבוסס הצרכים

יעקב יבלון, נועם ורטהימר

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

בפרק מתארים המחברים כיצד התנסות סימולטיבית מסייע לבחינה תאורטית של התמודדות מורים עם מצבי קונפליקט בבתי הספר. במחקרם הם מציגים את האופן שבו התנסות סימולטיבית מהווה כר פורה לביסוס ולבדיקה של היבטים תאורטיים תוך תפעול הפרקטיקה החינוכית. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationהתנסות סימולטיבית בהוראה ובלמידה: היבטים תאורטיים ומחקריים
Editorsשירה אילוז, מאירה איזנהאמר
Place of Publicationישראל
Pages122-139
Number of pages18
StatePublished - 2022

IHP publications

  • ihp
  • Education -- Curricula
  • Human behavior
  • Imaging systems
  • Need (Psychology)
  • Quarreling
  • Seniority, Employee
  • Teacher-student relationships
  • Teachers
  • Teaching

Cite this