Abstract
בפרק מתארים המחברים כיצד התנסות סימולטיבית מסייע לבחינה תאורטית של התמודדות מורים עם מצבי קונפליקט בבתי הספר. במחקרם הם מציגים את האופן שבו התנסות סימולטיבית מהווה כר פורה לביסוס ולבדיקה של היבטים תאורטיים תוך תפעול הפרקטיקה החינוכית. (מתוך המאמר)
| Original language | Hebrew |
|---|---|
| Title of host publication | התנסות סימולטיבית בהוראה ובלמידה: היבטים תאורטיים ומחקריים |
| Editors | שירה אילוז, מאירה איזנהאמר |
| Place of Publication | ישראל |
| Pages | 122-139 |
| Number of pages | 18 |
| State | Published - 2022 |
IHP publications
- ihp
- Education -- Curricula
- Human behavior
- Imaging systems
- Need (Psychology)
- Quarreling
- Seniority, Employee
- Teacher-student relationships
- Teachers
- Teaching