השפעתה הנתפסת של מסגרת הפנימייה החינוכית על עיצוב הזהות האישית בקרב בוגרי פנימיות יוצאי אתיופיה

Translated title of the contribution: The Perceived Impact of the Residential School Framework of Shaping Personal Identity Among Ethiopian Graduates

רותי וונדימגן, אלי שכטר

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

במאמר מתארים המחברים את השפעתה של הפנימייה בכלל ודמויות מחנכות בה בפרט, על עיצוב הזהות האישית של חניכים יוצאי אתיופיה שהתחנכו בהן.
Translated title of the contributionThe Perceived Impact of the Residential School Framework of Shaping Personal Identity Among Ethiopian Graduates
Original languageHebrew
Title of host publicationחינוך חוץ-ביתי ופנימייתי
Subtitle of host publicationאסופת מאמרים המבוססת על הרצאות שניתנו בקונגרס העולמי לחינוך פנימייתי של ארגון FICE, שהתקיים בישראל באוקטובר 2019 בקמפוס של הקריה האקדמית אונו
Editorsעמנואל גרופר, אלכסנדר שניידר, מרים גילת
Place of Publicationרמת גן
Pages177-197
Number of pages21
StatePublished - 2021

IHP publications

  • ihp
  • Adolescent psychology
  • Boarding schools
  • Identity (Psychology)
  • Immigrant absorption -- Israel
  • Jews, Ethiopian -- Eretz Israel
  • Jews, Ethiopian -- Israel
  • בוגרי השמה חוץ-ביתית
  • הון תרבותי
  • זהות (פסיכולוגיה)
  • יהודי אתיופיה בישראל ובארץ-ישראל
  • מתבגרים והתבגרות -- היבטים נפשיים
  • עלייה וקליטה -- יהודי אתיופיה
  • עלייה וקליטה -- נוער
  • פנימיות וכפרי נוער

RAMBI publications

  • rambi
  • Boarding school students -- Israel -- Psychology
  • Jews, Ethiopian -- Education -- Israel
  • National characteristics, Israeli

Cite this